Sisselogimine

Unustasite parooli?

Kohaletoimetamine

1. Kauba soetamisel internetipoest emp.ee, saab ostja valida selle kättetoimetamise viisi – kauba kättetoimetamise teenuse.

2. Kauba kättetoimetamise teenus:

2.1. Kui ostja valib kauba kättetoimetamise teenuse, kohustub ta esitama täpse kohaletoimetamise aadressi.

2.2. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Juhul kui ta ei saa kaupa ise vastu võtta, kauba kohaletoimetamisel on aga aluseks võetud esitatud aadress ja muud ostja esitatud andmed, ei ole ostjal õigust esitada müüjale pretensioone kauba toimetamise kohta väärale subjektile.

2.3. Kauba võib kätte toimetada müüja ise või tema volitatud esindaja.

2.4. Kauba kättetoimetamistasu arvestatakse vastavalt kohaletoimetamise aadressile, kauba massile ja suurusele.

2.5. Kauba kättetoimetamise tasu DPD kullerteenuse kaudu Eestis on 4,9 € kuni 3 kg. Kauba kättetoimetamise tasu Itella SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu on 3,50 € ühele tellimusele. Kauba kättetoimetamise tasu Omniva pakiautomaadi kaudu on 3,20 € ühele tellimusele. Kohaletoimetamise hind DPD Pickup punktide kaudu – 2,50 €.

2.6. Müüja jätab endale õiguse muuta kauba kättetoimetamise maksu.

3. Kauba kättetoimetamise tähtaeg märgitakse kauba kirjelduses. Tähtaeg on eeldatav ning võib muutuda. Müüja kohustub andma endast parima, et soetatud kaup toimetataks kätte võimalikult kiiresti.

4. Kauba kättesaamisel, peab Ostja kauba kontrollima ja allkirjastama ostulepingu-arve. Ostulepingu- arve allkirjastamisel pretensioonide esitamine toimub vastavalt garantiitingimustele või seadusega ettenähtud 14 päevase tagastusõigusega.

Kättesaamisel avastades rikutud pakendi, tuleb saadetis jätta pakiautomaati ja teavitada sellest e-mailile info@emp.ee hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.